Samarbejde med forældrene

​Specialskolens samarbejdet med elevernes forældre bygger på respekt og anerkendelse.

Formålet med inddragelsen er bestemt af Specialskolens ønske om at give sine elever de bedste muligheder og størst mulig støtte i udviklingen af den enkeltes selvværd og mestringskompetence.

Rammerne om inddragelse

Samarbejdet med forældrene, sker også i samarbejde med elevens bosted. Vores primære samarbejdspartner er bosteddet. Forældre skal ikke forvente dagligt samarbejde med skolen, med mindre der er særlige forhold som taler for det, eller der er tale om elever som bor hos forældrene.

Samarbejdsflader:

• Skoleudtalelser og skole-/hjemsamtaler
  • Forældrene er velkomne til at besøge skolen.
  • Statusmøder
  • Dimission
  • Juletræsfest
  • Telefonsamtaler og samtaler ved aktuelt behov

Som forælder er du altid velkommen til at kontakte os på tlf.: +45 8681 7376

​​​Skriv direkte til os her​

Forvent svar inden for to hverdage, hvor vi vender retur med det videre forløb samt aftale om et møde.

Nogle felter er ikke udfyldt korrekt

​”I forhold til undervisningen og relationen mellem lærere og elever er mit indtryk (baseret på mine besøg på skolen og overværelse af enkelte undervisningstimer), at der bliver lagt vægt på en tydelig struktur på dagene, i undervisningen og en tydelig klasseledelse, der er en anerkendende tilgang til eleverne og en positiv stemning præget af tillid.”

- Fra tilsynsrapporten